Even iets van mij!๐Ÿ˜˜

7 februari 2020 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Hola Gente!

Eindelijk is ons avontuur begonnen!๐Ÿ˜Š Bente en ik zijn gisteren aangekomen in Spanje. We zijn geland op Sevilla, nadat er weer allemaal gezeik was met vliegen. We zouden namelijk om 07.30 de lucht ingaan. Nou die tijd waren er pas 5 mensen door de boarding. Toen moesten we nog naar het vliegtuig lopen. Dus toen iedereen na 20 min in het vliegtuig zat, werd er al omgeroepen dat we waarschijnlijk pas om 08.30 de lucht in zouden gaan ... zucht .... ย de franse luchtverkeersleiding was weer ens aan ut staken..

Nouja, na een goede vlucht en transfer kwam we aan in Chiclana. Lekker weertje!๐ŸŒž Hier kwamen we ons appartement binnen. Na een kleine rondleiding bleek dus dat er vanalles mis was in het appartement....๐Ÿ˜ซ Ook kwam de huisbaas nog even 5 min langs.

Toen bleek dat we ook maar eens grote poetsbeurt moesten gaan maken. Dus hop, Bente en ik gingen maar ens te voet naar de Lidl. Nouja valt mee om te lopen. Ong 20 min. Nou, Bente en ik 2 winkelkarren volgepropt met eten, drinken en schoonmaakspullen. Nou, Bente en ik dus met 2 koffers, 1 trolley, een bigshopper en een koeltas maar weer naar huis lopen. Alleen met 20 kilo aan drinken, zoveel spullen en tassen de berg oplopen gaat dus niet zo soepel. Spierpijn nu dus๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜ซ.

Gisteren dus nog de hele dag gepoets en โ€˜s avonds maar de koffer uitgepakt.ย
ย

Tussendoor hebben we maar ovenfriet gehaald en dit geprobeerd. Nouja fiasco aangezien maar wat aan hadden gezet in de oven. Na een tijd hebben we een knopje aangezet, enja na een paar minuten waren de frites zwart....๐Ÿคฏ

Toch maar wat gegeten. Verder hebben we nog een rustige avond gehad.

Vanmorgen werd ik wakker om 06.30. Lekker vroeg dus. Maar even over mijn lijk en een nieuwe serie gekeken. Toen ben ik op de bank gaan zitten toen Michelle belde. Dit hebben we even opgelost๐Ÿ˜‡.ย Ik ben toen maar weer begonnen met vegen en dwijlen. Na een tijdje werd Bente ook wakker. Toen klaar gemaakt en een stukkie gaan lopen naar een lokale supermarkt. Hier hebben we de rest van de boodschappen gehaald. Dit is makkelijker doen omdat dit wat dichterbij ligt. Helaas zat het weer niet mee vandaag.... regen en wind๐Ÿ˜’.ย
Nadat we terug waren zijn we gaan inruimen en op de bank met een dekentje en serie gaan zitten. Verder was het idee om pannenkoeken te maken vandaag. Maarja de kookplaat is dus niet echt van plan om te werken dus dit mislukte ook. Toen maar un lasagne bak in de oven gegooit.๐Ÿ˜ฌย

Nu lekker op het bankje met TVOH en trauma centrum!๐Ÿฅฐ

Have a nice evening!๐Ÿ˜˜

Lots of love,

Shenna

Fotoโ€™s

1. Nicolle:
    7 februari 2020
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Jammer dat het appartement niet helemaal โ€œklopteโ€ zoals jullie gehoopt hadden. Ben heel benieuwd hoe het je /jullie de komende tijd gaat bevallen.. en of mam het nog goed maakt ๐Ÿค”๐Ÿ˜‰!!

Pas goed op jezelf en op benthe en ben voorzichtig! Heel veel plezier en geniet ervan โค๏ธ Dikke kus van ons en speciaal van Vajรจn
  2. Dennis:
    Leuk Shenna! Hoapelijk iets mier geluk de komende tied! ๐Ÿ‘€
  3. Tamara:
    7 februari 2020
    Top hoe jullie het allemaal maar weer oplost hebben. Beginners pech zullen we het maar noemen. En nu gaan genieten van een waanzinnige periode die jullie tegenmoet gaan. Een tijd van leren en een tijd van lol en plezier. En niet te vergeten een super ervaring die jullie nooit zullen vergeten. En Nicole, ik maak het nog goed๐Ÿ˜œ

Luf you ๐Ÿ˜˜
  4. Anja Heijmans:
    8 februari 2020
    Knap hoor! Hoe jullie het hebben aangepakt. The survivors!๐Ÿ‘Œ
    Adios!!!!๐Ÿ˜˜
  5. Jolanda ten Cate:
    8 februari 2020
    Top hoe jullie het de eerste dagen hebben gedaan.
    Nu hopelijk meer geluk en gaan genieten van de komende tijd.
    Op naar de eerste werkdag. Succes