Effe wat uitleg!

8 januari 2020 - Tegelen, Nederland

HeeyHeey,

Daar ben ik. Nu komt het wel allemaal dichtbij! Morgen over 4 weken zit ik al in het vliegtuig richting Sevilla! Ik heb er veel zin in!

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik hou een reisblog bij over mijn tijd die ik tegen moet ga komen in Spanje, voor mijn buitenlandstage. De bedoeling is dat ik elke vrijdag iets ga plaatsen op mijn blog, het kan natuurlijk ook voorkomen dat ik geen tijd heb om iets te plaatsen, dan gebeurd dit wel zo snel mogelijk!
Je kunt je op de pagina aanmelden met je email adres, voor als je een mailtje wilt ontvangen als ik iets plaats in dit blog!  Als dit even niet lukt, neem dan even contact met mij op!

Ik ga namelijk met mn reisgenootje Bente stage lopen in het ziekenhuis in Cadiz! Dit ga ik ongeveer 10 weken doen. Ik zit dan voor 3 maanden gevestigd in Chiclana de la Frontera, dit is namelijk de plaats waar het appartement van Bente en mij ligt.

Wij hebben dit geregeld met Practicas, ons bemiddelingsbureau. Dus voor degene die interesse hebben in het avontuur van Bente en mij, stay tuned!!

Lots of Love,

Shenna

1. Ingrid Brokmann:
    8 januari 2020
    Shenna, ik wil je via deze manier heel veel succes wensen met je stage. Ik vind je ontzettend stoer dat je dit gaat doen. Ik zal je zeker willen volgen en ga je missen op de werkvloer! Tot gauw meissie 😘