Mucho caos

13 maart 2020 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Hola!

Even weer iets van mij! Na 3 weken niet schrijven besluit ik toch om nu wat te plaatsen. Ik heb de overige weken niks geplaatst omdat wat we in het ziekenhuis uitvoerde routine was, netzoals de weken ervoor.👩🏼‍⚕️

Paar x leuke avondjes gehad met de andere nederlanders. Ook de carnaval hebben wij hier mee gevierd.💓

Verder kregen wij vorige week tijdens stage te horen dat onze stage was stop gezet ivm de corona. 🤬Verder was er niks bekend. School en alles hebben we toen op de hoogte gesteld. Verder dus een beetje gedronken en gefeest. 🥂

Afgelopen woensdag werden we wakker gebeld door school over dat de erasmus was stop gezet en wat wij nu gingen doen. Na veel op en neer bellen met de ouders, school en Michelle hebben we besloten om donderdag 19 maart terug naar het kikkerlandje te vliegen. Alles omgeboekt en met Michelle geregeld.
Werden we vandaag dus wakker gebeld door onze ouders of we eerder naar huis zouden keren ivm de toespraak van Mark Rutte (wat unne 🤡), waren de ouders dus bang dat we niet naar NL konden komen ivm het mogelijk dicht gooien van de grenzen👹.

Woensdag hebben we samen met Angelique en Jade nog een leuk dagje Sevilla gehad!

Vanmorgen dus maar het vliegticket weer omgeboekt. Maar eigelijk stond dit weekend dus een weekendje Sevilla op de planning. Nouja de ouders vonden dit niet zo’n goed idee dat dat werd ook weer geannuleerd en besloten dat we maandag avond terug zouden vliegen!✈️
So see you soon kikkerland!🇱🇺

Lots of love,

Shenna😘

1. Nicolle:
    13 maart 2020
    Het is me allemaal wat... jammer voor jullie ervaring.. maar wel veel wijsheid van jullie ouders... voor nu maar liever kiezen voor de veiligheid!
    Maar snap jullie teleurstelling hierin 😔
    Veilige terug reis en tot snel weer ❤️